Rossmann Yılbaşı İndirimi Alışverişi

By Emine İrden - Aralık 30, 2013

Herkese merhaba! Uzun bir aradan sonra alışveriş yazısıyla buradayım. Bu senenin en güzel yılbaşı indirimini Rossmann yaptı bende 27 Aralık günü indirimin ilk günü ihtiyacım olan şeyleri aldım.


2 boya (biri annem için), allık, 2 ruj ve bir krem far aldım.


Rival de loop young markasının 25 numaralı choc mousse isimli nude ruju kesinlikle sürülmeden önce dudakların iyi nemlendirilmesi gereken bir ürün. Aksi taktirde çizgilere doluyor. Ancak rengi şahane.


Rival de loop  107 numaralı bu hoş fuşya rengiyse şimdiden favori rengim oldu <3 Nemlendirmesi ise bir o kadar iyi. Rujlar %50 indirim ile 3'er liraya geldiler. 

Yine aynı markanın red isimli allığı güzel pigmentasyonu ve doğal duruşuyla beni benden aldı %50 indirimle 4 lira civarındaydı.

Uzun zamandır istediğim ve indirime girmesini beklediğim maybilline color tattoo on and on bronze renk krem farı. Ne kadar kalıcı ve güzel olduğunu bütün bloggerlar anlattı. Eğer doğal tonlarda göz makyajı severlerdenseniz baz olarak veya tek başına mükemmel bir kurtarıcı. %50 indirim ile 7 küsür liraya aldım.



Koleston köpük boya 9 tl
Garnier 4,25 tl (benim için).



  • Share:

You Might Also Like

0 yorum