8 Mart Dünya Kadınlar Günü Kozmetik İndirimi 2014

By Emine İrden - Mart 06, 2014

Merhaba! Öncelikle 8 Mart dünya kadınlar günümüz kutlu olsun. Dilerim ki kadınların şiddet görmediği horlanmadığı bir dünya olabilelim.

8 Mart vesilesiyle her yıl olduğu gibi indirim bekliyorduk ve geldi çattı. Gratis, Watsons ve Rossmann indirimleri açıkladı. Gratise uğradım tek isteğim %50 indirimde olan The Balm markasından göz farı bazı almaktı ama ben gibi bir sürü kişi kalmadığını öğrendik hemde indirimin ilk saatlerinde. Watsonsa geçtim bütün renkli kozmetik firmalarının hemen hepsi %40 indirimdeydi. Yüz temizleme ürünlerinde ise %50 indirim vardı. Aldığım ürünlere bir bakalım.


İlk ürünümüz:


Maybelline the one by one volum express satin black maskara
Daha önce rocket volum maskarayı kullanmış çok sevmiştim ancak temizleme sorunu vardı bende bunu denemek istedim.
İndirimli fiyat: 11 tl



Maybelline Affinitone fondöten
BB kremi tercih eden ben uygun fiyatlı hemde kaliteli bir fondöten denemek istedim tercihimi de bundan yana kullandım.
İndirimli fiyat: 12.60 tl


İçeriği ve vaadettikleri


Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu
Merak ettiğim bir üründü ve çok uygun bir fiyata geldi Sensibio'nun fiyatını düşünürsek gayet uygun.
İndirimli Fiyat: 8 tl

İçeriği

Benden şimdilik bu kadar. Yararlı bir yazı olması dileğiyle :)



  • Share:

You Might Also Like

0 yorum