Eklips ve Dirty Works Makyaj Fırçaları

By Emine İrden - Kasım 24, 2014

Herkese merhaba! Uzun bir aranın ardından kozmetik yazısıyla karşınızdayım.
Ucuz makyaj fırçası deyince akla ilk gelmesi gereken Gratis'in Eklips markasıdır heralde. Ucuz olması kötü olduğu anlamına gelmediği gibi oldukça kaliteli ve iş görür vaziyetteler. Fırçaları Gratis'in yüzde elli indirim yaptığı bir zamanda 17 küsür liraya almıştım. Aldığım set beş parçadan oluşuyor. Şimdi gelin hepsini sırasıyla inceleyelim.

Sırasıyla: Allık, kapatıcı, far, eyeliner ve kaş fırçası.



Allık fırçası aynı zamanda kontür içinde kullanılabilir. İkisi içinde güzel bir sonuç elde ediyorsunuz.


Setteki en az kullandığım fırça. İz bırakmasından dolayı bu tipteki fondöten fırçalarının da kullanımını önermiyorum.



Aldığım günden beri elimden düşürmediğim fırça. Nedeni ise far dağıtmada mükemmel olması. Bu fırçayla çok güzel smokey makyajlar ortaya çıkıyor.



Tipik kesik uçlu eyleliner fırçası. Jel eyeliner kullanıyorsanız kesinlikle bu tip kullanılması gerektiği taraftarıyım. İnanılmaz kolaylık sağlıyor.Aynı zamanda kaş doldurmak içinde kullanılabilir. Bir taşla iki kuş :)


Kaşlarınızı taramak için ideal bu sette olması bana ayrıca bir avantaj sağlamadı ama olsun.
Sıra geldi beni hayal kırıklığına uğratan ürüne:


Bana mı bu kadar kötüsü denk geldi bilmiyorum ancak gördüğünüz fırçanın liner tarafından ilk gün onlarca kıl döküldü, verdiğim paraya acıdım. Almama gerek yokmuş. Yinede dağıtma fırçası iş görür vaziyette sayılır.


Peki ben ne yaptım? Kılları dökülen liner fırçasının kök tarafını pensle sıktım. İşe yaradı sayılır :)

Uzun lafın kısası Eklips markası fırçaları çıkarmakla çok güzel bir iş yaptı. Böyle güzellikleri hep bekliyoruz. Dirty Works için aynı şeyi söyleyemesem de hayvan deneyleri konusundaki hassasiyetleri için onları takdir ediyorum.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.





  • Share:

You Might Also Like

0 yorum