DDG 3. Gün

By Emine İrden - Eylül 20, 2013

Merhaba :) Bugün biraz halsiz uyanmakla birlikte biraz da üşüdüm. Diyetin yaptığı bir yan etki midir çözemedim ama olabilir şeyler kitapta yazıyordu. Bugün seyir dönemine geçiyorum. Yani diyete sebzeleri de katıyorum. Atak dönemi sonunda 53.5 kiloya indim ve bu sadece vücudumdaki ödem asıl yağları yakma dönemi şimdi. Pazartesi ve Perşembeleri ataktaki gibi sadece protein yemeğe devam ederken diğer günler sebze+protein yiyeceğim.
  Bu sabah dün yaptığım kreplerden kalanlarla tost makinesinde light dil peyniriyle tost yaptım. Yanında da mis gibi domates ve şekersiz siyah çay.
 Atakta 1.5 yemek kaşığı hakkım olan yulaf kepeği seyirde 2 kaşığa çıktı. Günde 1.5 litre suda şart.
Öğle yemeğinde kıymalı kabak yemeği yenildi.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum