Dukan Diyeti Günlüğüm 1. Gün

By Emine İrden - Eylül 18, 2013



Başlangıç kilom 54.8, Ulaşmak istediğim kilo 47 Dukan amcaya göre 50:D boyum 155 cm olmasından dolayı hem sağlık hem geleceğe yatırım açısında 5 kilo civarı kiloyu dukan diyetiyle vermek istiyorum. Kitabı okudum bir çok blog takip ettim diyet hakkında çok fazla bilgi sahibi olmaya çalıştım ve bugün itibariyle başladım.
 Sabah:
Seramik tavada 1 çay kaşığı yağ ile yumurta pişirdim ve yanında light dil peyniri yedim. 1 çay bardağı şekersiz siyah çay içtim.
Günün diğer öğünlerini yedikçe ekleyeceğim.
Öğlen:
Pita ekmeği yaptım. Yağsız kıymayı yağ koymadan kavurdum ve baharatlarla tatlandırdım özellikle sarımsak. Pita ekmeğinin arasına bu karışımı ve light yoğurdu koydum. Sanırsın bir mantı sanırsın kıymalı börek misti :D Akşam yemeğinde de aynısını yemeyi düşünüyorum.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum